Saturday, January 7, 2012

Ongbak Rindeww. eh silap! Ombak Rindu

3 jam yang lepas: Baru nak layan ombak rindu.  Bilik penuh dgn adik-adik manis (gaya bangla cakap) yang terbongkang menangut mengadap laptop.  Disini, aku juga tepek poster movie ini sebagai saje-saje nak bagi penuh blog dan sbb ade gambar Aaron Aziz.  keh keh keh.


3 jam kemudian:  Khidmat tisu telah digunakan sebaik-baiknya.  Walaupon aku hardcore tpi aku tak tahan tgk muka Maya Karin nangis sbb muka dia sedih pastu senyum sikit pastu tetiba berjurai air mata keluar pastu sambung senyum balik.  Jadi aku konfius, maka jalan paling senang adalah nagis je terus.  Tak perlu pikir rumit-rumit.

Disini aku sarankan menegaskan, sesapa yg tak tgk ombak rindu lagi, tolonglah tgk.  Seriyes best.

p/s: aku tau aku ni org terakhir Malaysia yg bru nak tgk citer ni.  ye la, kalo nak aku tgk awal2 kena ada sorg manusia bernama Cik Aat je yg boleh paksa sbb aku tetap akan diheret oleh beliau utk tgk movie bersama.

p/s/s: ok org kedua terakhir, sbb mak aku tak tgk lagi.

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer