Friday, January 13, 2012

Kecur air liur saya. Menggoda betul. Pergh!!!

Dulu sbelum aku masuk uitm ni, aku mmg jenis memilih makan.  Sikit2 nak pizza, sikit2 nak McD.  Kepala hotak kau!  Kiranya aku ni untung la tak kena sembelih ngan bonda sbb memilih makan (tapi aku diberi pilihan, sama ada makan atau mmg padan muka sakit perut x makan, untuk mengelakkan drpd kena pulang paku buah keras maka aku makan tanpa banyak soal).  


Jadi sekarang ni, kalo ajak aku makan pizza-pizza ni sure tak luak punya,  mesti mau bagi nasik nasik nasik!  Tapi kalo belanja confirm luak punya.  kaaaah!


So current favourite food aku adalah:


ikan keli goreng

sambal kupang, walaupon aku ni jenis kalo makan seafood bnyk sgt senang nak muak tpi peduli ape aku.  bedal didahulukan, muntah lain kira.

sambal telur puyuh.  yang aku perasan, telur puyuh x sehanyir telur ayam.  sbb tu aku suka sbb kebarangkalian utk aku kembang tekak tahan hanyir sgt rendah.


ok sudah kenyang.  masa untuk Zzzzzzz


No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer