Saturday, January 28, 2012

Bapak arkh dia dpt bilik sorg je..

Ingat lagi cik marimar?? Ala, kucing gemok bau masam yang suka lepak bilik gua tuh.  Tapi dia bukan roomate gua lagi..  Dia sudah blah ke bilik lain.  Asyik tido lepak tido lepak dlm bilik tu je.  Tak mau jenguk2 gua lagi.  Cis, sunyi gua ok.  Tapi ape mau buat, bila dah jadi mak buah kepada 4 ekor anak kucing, mestilah gua terabai.  Marimar dah tak cari pasal ngan gua lagi sbb terpaksa jaga baby-baby dia yg baru umor 1 hari.


Pagi semalam, dgn muka serabai gua keluar pagi toilet.  Pastu bila gua nak masuk bilik balik, tetiba marimar meow meow meow memekak kat gua.  Gua tanya apehal? Dia meeeow je lagi.  Gua tak paham ape kes ngan dia tapi gua saspek dia nak terberanak.  Gua cek bontot (dia punya, bukan gua), tak de ape pulak.  Ok biarkan dia melalak puas-puas sampai lebam.  Gua terus masuk bilik.  Pintu tutup rapat2, ye la kot-kot gua dah tak nak tambah 3-4 ekor roommate baru.  


Tengah hari tu lepas gua beli makan, gua dgr kakak senior bising, dia cakap baby dah keluar.


OOMMAAAAAIIIGAAAAAD!!!


Tetiba gua eksited padahal gua tau beberapa minggu lagi mesti ramai budak kecik berbulu dan berkaki empat akan sentiasa buat gua berbulu.  Bau berak tetiba terawangan kat batang hidung gua.  Ahhh sudaaah!!!  Tapi lama lagi, jadi abaikan dulu bau taik.  Gua ngan kakak2 gua pegi melawat.  Muka marimar macam nak maki gua.  Ok gua terus blah.


Baby kaler putih bintik hitam (mcm pernah ku lihat kaler bulu itu).  Jadi sekarang gua dah tau jantan durjana mana yang telah merogol cik marimar tuh, dan beliau sudahpun menerima akibat ditangkap oleh brade-brader pest control.  Kaaaaaah kaaaaaaah!!!!


Sekarang marimar, sudah ada bilik sendiri. Utk dia SEKOR je ok!!  Anak-anak dia, dalam laci almari pon boleh simpan.  Cis! 


Jadi sekarang bila nak cari marimar utk ajak makan, dorg akan jawab;


''Cuba cari kat bilik dia..''


(...) 

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer