Tuesday, January 17, 2012

Kini daku shopping bundle...

Tadi senior2 aku ada buat selling event.  Segala benda lah dorg jual dari baju, tudung sampaikan ke kasut.  Bonda, sumpah saya x menambah koleksi kasut.  Murah gila of coz.  Jadi aku rembat 3 baju.  Dua t-shirt nak buat pelasah, pakai barai-barai kat bilik and lagi satu aku beli blouse hitam sbb harga dia seploh hengget shj.


Bila balik bilik, aku test.  2 t-shirt tuh melepasi darjah keseksian untuk dipakai di rumah tapi blouse tu besar sikit.  Tang bahu jatuh sikit je jadi secara tiba-tiba terngiang-ngiang statement cik bonda;


''Mak pon muat pakai baju anak dia''


Jadi sebagai konklusi;


''Cik Bonda, itu blouse ente yang punya''



Guwa bagi zoom snap shot dulu.  Konon mau bagi suprise.


Tapi ana pinjam dulu incase kalo org hensem ajak dating.  Semoga berjaya menghapuskan babi-babi hijau itu cik bonda.


Fighting!!!


*dah lama tak tgk running man*



No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer