Tuesday, January 10, 2012

Kepala teleng

Pelik ke kalo aku tulis dgn penuh tekun dan khusyuk sampai terteleng kepala aku?

Tadi masa kelas, member dok gelakkan aku sbb tulis sampai teleng-teleng kepala.  Wat so funny? (gaya cik mowt)

OK mungkin funny sbb bila aku tgk keliling, semua org tulis kepala tegak.  Aku ni abnormal sikit kot.

Berita: Seorang anak nelayan menderita ketika ingin belajar kerana lampu dibiliknya semakin malap ditelan malam.  Setiap malam, beliau bertemankan lampu suluh jenama energizer utk membantunya melihat dan mengulangkaji pelajaran.  Kata, saya amat malas utk pergi buat laporan utk tukar tiub lampu pendaflor dibilik kerana lampu masih boleh digunakan cuma malap sedikit sahaja.  Setiap malam, bilik ini mudah utk membuat sesiapa mengantuk dan akan mendorong saya dan rakan sebilik utk tidur dgn lena, katanya lagi.

Anak ini yang bercita-cita utk jadi doktor pakar ekonomi ketua tentera angkasawan kejuruteraan kejurubahasaan uganda berjanji akan berusaha bersungguh-sungguh utk mencapai cita-cita beliau.  

gambar dirakam oleh idayu 

tinggi sangat lah cita-cita kau kan.  fuck off! *tetibe kekejaman melampau muncul kembali*

p/s: terima kasih kak ayu kerana memberikan idea liputan aneh ini kpd saya.



No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer