Saturday, December 24, 2011

Lupa besday...Ini boleh mendatangkan lebam...

Ok mmg kantoi habis.  Aku rasa mcm aku ada lupa something tpi x tau apa benda.  Nak kata assignment semua aku ingat (konon), nak kata tgk drama korea, aku dah tgk da semalam...  Ok wat de hell? wat de hell?

Skali, aku teringat kata-kata aqeel yang tetiba terngiang-ngian dalam kepala aku;

''weyh sabtu ni, 17 haribulan bday along..ko jgn lupa pulak''

Aku ni mmg ada masalah nak ingat bday orang.  Kekadang bday sendiri pon aku boleh lupa ok.

Then baru teringat yang on the 17th of December kan aku meroyan sbb kne paksa pegi latihan dalam kumpulan tuh, jadi aku terus lupa bday along tpi seb baik a few days before aku dah offer dia nak hadiah ape..keh keh boleh kira selamat jugak la tengkuk aku kan?

nota kaki: since perfume Hugo Boss XY (yang seksi) tu tak de, maknanya aku kena buat cekelat faveret ko la kan?

Along sori-sori-sori-sori-sori-sori (kan dah tak pepasal aku nyanyi kpop ni)

and...

 HAPPY BEST BELATED BIRTHDAY TO YOU!!!!

Gambar tiada kena-mengena dgn wish besday
Semalam mak aku cakap ''weyh Merlin dah hensem gila dowh!!''

Aku reply, ''duuhhh! tgk la along..hahhaha''

motif: sumpah weyh, dulu muka along sebijik cam Merlin..siyes!!! siyes!!! Member aku si Q, siap buat resemblence photo lagi.

p/s: adekah dgn kata-kata aku malam semalam boleh buat ko sejuk sikit? Or masih nak bagi pelempang komander kat aku?  -.-''

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer