Wednesday, December 21, 2011

Setel

Folio CTU da setel.  Malam semalam aku gelabah pegi print kat bilik senior, pagi tadi plak pegi binding.  Poyo je nak siap cepat2 padalah bnyk masa lagi nak anta.  Esok nak anta.  Bnyk masa la tu kan?


Validation pown dah hantar.  Berjaya jugak la walapon bersesak-sesak kat DK1 tadi.  Punya lah aku nak ngamuk dari last week pasal kes validation ni.  Tpi since aku bukan class rep, x kan aku nak jadi gila tengking sana sini.  Aku diam2 je la..  Makan hati sorg2 tpi maki tetap perlu sebagai terapi. 


Subjek marketing pulak tetiba dah bgi green light utk wat international company.  Nasib baik.  Tapi aku masih x paham kenapa ada changes sebelum ni.  Contoh:


1) international company or local company?
2) goodies bag or potluck? kata nak mcm parti kelaaaaaaaaas.


tolong terangkan sbb bila deal dgn cakap yg x reliable, mula la aku jadi bebal dibuatnya.

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer