Wednesday, December 28, 2011

Always going to a funeral

Moment paling tak leh blah but lawak adalah time kelas economi.  As usual, aku pakai black je la utk pegi kelas sbb baju kaler lain aku banyak tinggal kat rumah.  Kaler paling terang yang ada dalam almari aku adelah biru navy (t-shirt zaman skolah rendah, tpi masih muat)  and beige white (jacket gerak khas, bak kata abg senior).  

Then petang tu aku pakai la decay top cenggini:

credits to google

tapi ofcoz aku pakai singlet kat dalam..nak mampos kau kalo x de pakai lining kat dalam.

and aku pakai cardigan on top:

credits to google

but cardigan aku x de design la.. T_T

time tgh dengar lecture, tetiba lecturer aku soh aku baca teks kat buku.  Baru aku nak start baca, suddenly;

''why are you wearing all black dear?  Are you mourning for something?? Did your cat died?''

but sumpah, cara dia tnya aku lawak gila..so aku gelak je la..

skali member sebelah cakap;

''madam baju dia semua hitam, x de kaler lain''

bagus cik mowt! sangat peka dgn keadaan sekeliling.  Bersedia la kau utk tgk aku pakai all black for another 4 sem..keh keh keh..

ok tu je cerita aku..

aku bosan ni sebenarnya.

mandi pon belom ni..erk!

I always get this -.-''
credits to Amy goth guide


No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer