Saturday, December 31, 2011

New Year..perlu buat azam ke?

credits to google
p/s: gambar x de kena mengena ngan entri

Ok confirm bising gila punya tengah malam kang sbb dari rumah aku slalu boleh dengar bunyi firework keboom sana kebooom sini.  Semak ok.  Tapi bila bgi aku tgk, suka la jugak.  Bunyi dia je aku rimas.  Boleh ke ade fireworks tpi x der bunyi?  (sah nnti ko jwb, tgk la kat tv pastu mute kat sound)


ok aku diam.


Every year sume org buat new year's resolution.  tpi aku rasa bukan semua ikot pon..  Contohnya aku.  Mmg bnyk gila resolution aku, tapi last-last yg aku follow adalah:


1) shopping dgn lebih bnyk
2) makan dgn lebih bnyk
3) tido dgn lebih bnyk
4) update blog dgn lebih bnyk


Resolution lain sori la aku nak ikot.  Tulis dlm kertas je melebih (eh! jap aku rasa x tulis pon).  Jadi tahun ni aku punya azam adalah:


''Saya berazam utk tak nak berazam''


boleh?


tpi susah la..mesti nak gak wat new year's resolution..  ok lah resolution aku thun depan is:


''Saya nak main game sims sampai lebam, tpi kena repair laptop dulu lepas tu saya nak hapuskan semua babi kaler hijau yg suka gelakkan saya bila burung2 saya mati''


setel.
p/s: seriyes aku x de cita-cita


anyways, may all of you have an exciting new year.



No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer