Saturday, December 31, 2011

Meeting Ilmiah

Remember kes aku x reti nak main game card cluedo? (jika tidak, klik sini)


Since tadi ada Codename meeting/gathering (kesian Izzul x dpt join), aku mintak tolong sifu Aat utk ajar.  


Tapi mak cik ni bgun lambat pulak, so aku mintak Fith n Yen ajar kan.  Pastu kne maki ngan geng member yg lain sbb aku tak paham nak main even after dah baca instructions dia.  Siot.  Nampaknya aku ni sgt terkenal dgn kebangangan bila baca kena baca instructions.


Bila Aat sampai, dia pulak ganti jadi sifu.  Beliau sangat berdedikasi walaupon agak confius sendirian bila mengajar.  Last2 beliau cakap;


''ko main je dulu, bru ko paham nnti''


ok fine aku main.  


trial round aku blurr..sgt blurr..


bila dah menapak kat kedai takoyaki cikgu rokiah baru dtg mojo (bak kata fith) aku.  


tapi..


aku akan dapat teka weapon je.  Bila datang bab suspect and crime location, EPIC FAIL


disini aku nak buat conclusion, AKU BUKAN TOMBOOOOOY!!! (tetibe).


*nangis* 
lihat lah betapa seronoknya mereka berjimba

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer