Monday, December 12, 2011

Kalo ngan aku story mesti nak epic aje..sepak kang!

Tadi masa kelas bel dah nak end, miss buat game chain story..Alah, game yg ko sambung2 cerita tuh..Paham? Kalo x jugak pegi tekan incik google.  


Ok konsep game tadi mcm kotak beracun, pass2 teddy bear pastu kat sape music stop dia yg kena sambung cerita. Permulaan cerita dia cenggini;


''Ali and Baba are twins...(aku lupa apa ayat sambung dia. sori)''


so pass2 la menatang teddy bear tuh...  Maka keluar la idea2 yg Ali ni terer main bola pastu Baba pulak terer jadi goal keeper.  Jalan cerita seperti biasa tpi aku masih rasa cuak2 gedik kalo tetiba teddy bear landing kat tangan aku pastu music stop.  Parah aku nak sambung2 ayat spontan ni.


3 turn kemudian, paaang! landing jugak kat aku.  ceh! ini x boleh jadi.  Mesti mau buat ini cerita sedikit parody..skali aku jawab;


''Suddenly, while they are playing there is a dead body fell from the sky.''


semua org gelak.  Aku pon tak paham kenapa lawak sgt.  mungkin dorg perasan yg aku ni kurang normal kot.


Tetiba member belakang menyampuk;


''Then the angel comes down.''


Pastu aku kena buat kali ke2;


''The angel continues playing football with them''


Pastu sambung cerita lagi sampai Ali and Baba and the dead body terus diabaikan dan yg menjadi main character adalah the angel and the demon.


Then abg jiji pulak buat ayat baik punya;


'The demon sings ''I believe I can fly..''


dan aku terus menyanyikan lagu ni dalam kepala sambil terbayangkan angin kuat pastu buat mcm titanic.

oh shit! bukan aku patut buat assignment ke ni? apesal boleh on9 plak.



No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer