Sunday, December 25, 2011

Terharu

Siang tadi member gua datang rumah.


Gua tak tau ape motif dia, tapi tetiba je dia bagi kisses kat gua.


Sukanye..sukanye..sukanye..


Ok sebelum ada yg cop gua tak leh belah, kisses dalam entri kali ni adalah cekelat Hershey tu lah..bukan kisses comolot sebab kalo tetiba org datang bagi kiss comolot kat gua confirm dia tengah di talkinkan sekarang pastu gua dalam tahanan direman bagi soal siasat pembunuhan unik menggunakan senjata unggul iaitu pensel tekan baru gua..  Mungkin gua suruh dia telan pensel tekan pastu tercekik sampai mati.  Mungkin...


p/s: tapi kalo synyster gates atau zacky vengeance gua maafkan..keh keh keh (paaang sedas!)


jeles tak ? jeles tak? jeles tak? orang lain yang krismas, gua pulak tetiba dapat  present...rezeki..
p/s: Yen, hang jgan jeles kat aku dapat cekelat feveret hang ok..


Btw, trimas incik Aqeel sbb susah2 je belikan gua cekelat ni.  Dan tahniah sebab berjaya tgk muka gua yg tak mandi lagi eventhough dah pukul 4 petang.


Tahniah!!!


Cun tak muka serabai gua?



No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer