Sunday, December 18, 2011

Hujan

Semalam satu hari aku ada activity latihan dalam kumpulan.  Benda ni lebih kurang dgn program maju diri masa sekolah rendah n menengah dulu la tpi aku tak maju2 jugak.  hahah! (tetiba teringat plak masa jadi fasilitator PMD zaman sekolah menengah dulu..nostalgia...)


So lepas habis activity, aku terus balik bilik.  Seriyes penat gila sampaikan member ajak aku pegi beli makan pon aku tolak (selalunya aku yang menggagau pegi dulu).  Sampai kat bilik bukannya aku nak tido pon, last2 aku ngan kak ayu tgk running man.


Malam tu dorg kata ada futsal and bdak2 kolej kena pegi tgk.  Memang plan aku, kak ayu n kak piqa nak pegi tengok lepas ktorg melantak megi tpi tetiba pulak hujan lebat gila.  Dia punya lebat sampai tempias masuk bilik aku.  Jadi, mmg tak lah ktorg nak turun.  So, just sorak utk budak2 yg main dalam hati je la but sumpah sedap gila tido sbb sejuk jer..  Terasa feeling2 kat korea pulak.  EH! 


Ikut plan pagi tadi nak pegi jogging ngan member, tapi aku sendiri yg meng-cancelkan malam semalam sbb tido lebih penting.  Biar baju tak muat tpi tido mesti mau sedap.  


oooyyyyyhhhhhhh.

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer