Saturday, May 26, 2012

Kenduri...

Harini satu geng pergi surau sebab member aku punya familiy buat kenduri doa selamat dgn bacaan yassin.  Member punya pasal, gila kau tak pegi..  Maka time tidur harus dikorbankan utk support punya pasal..  Aku punya plan, ingat nak gerak lepas solatu zuhur kat rumah.  Senang sikit aku nak membega-bega tudung dgn make-up tpi dah incik driver nak semayang kat sana, jadi kenalah ikot idea beliau..  Menggagau la aku bersiap tadi.  

Ikot plan aku nak save air semayang sampai masuk zuhur sebab malas nak bukak2 tudung dah, maka kentut harus dicancelkan dan tangan kena masuk poket..  Tapi tah mcm ne aku boleh bijak giler pass camera kat incik driver utk tangkap gambar..  Skali,

Aku: wooih! kena aku la siot!!
I.Driv: Mane ader..aku tak rase pape pun dowh!
Aku: kena la bongok! 
I.Driv: ko dah was-was en? Batal! Batal!

Ok lain kali aku nak duduk kat bonet kereta..

Awal jugak la ktorg sampai tadi..  Aku ngan Aaat lepak tmpat solat pompuan, pergh semua aunty2 je.  Aku rasa mcm jadi kanak-kanak pulak dok situ..Dah tu saf solat pon sebelah budak2..Gembira saya!

But part paling malu gila, time aku pusing belakang mencari Ina (dtg lambat) aku ternampak sorg akak ni sebijik gila mcm dia, aku siap cakap ''hah!! kaaauuu!!'' sambil tunjuk-tunjuk camtuh (sumpah bodoh)..  Aku bgitau Aaat (utk menyokong hipotesis aku), aku confirm tu Ina sbb aku kenal telekung dia..  Skali bila Aaat usha..  Kirim salaaam je laah.. 

 Malu aku..  Giler babeng punya malu ok..  Sorilah mak cik..  Saya ni bengap sikit..

Then, some time later baru lah the real Ina sampai..  Salam Peluk Grab camera beliau..  Snap snap snap!

3a826f95
Ina, juru kamera terencat dan Aaat.

Owh yeah! food dorg sangat sedap.  Tak pernah aku pegi kenduri yg food dia sedap gila babas macam tuh. Sumpah weyh..  Mentekedarah aku dibuatnya.

e8d09434
Iklan sebentar..

Jubah aku beli kat Kompleks PKNS ye..Raya tahun lepas tak silap..  Kedai ape mmg aku tak tau sbb orang ramai sgt, mana cantik aku balun je..

Dalam gambar nampak je gelak mcm ''hihihi lawak la awak ni''
 padahal ''hahaha! Babi kaauuu!!''

d7ea70a3
mood model bertandang sebentar..maaf maaf maaf..

d142c087
Aku ngan anak tuan punya kenduri juga merangkap bff aku..awww *tett*

p/s: hidung sama...tapi sapa punya lagi besaauu?

b3ebd47c
Juru kamera terencat bersama tuan punya camera

9e56555d
Mula lah kalo si gedik ni buat perangai..Aduhhh

d9ee27d9
Budak comeyl kesayangan aku..

f5d2bfea
Mangsa buli


b5c74ada
Friends

e5751d0a
Tuan punya belog kepanasan..

Penghawa dingin!!!

Penghawa dingin!!!

Penghawa dingin!!!

If I'm not that lazy (in a parallel universe), I'll post a tutorial for today's make-up


Ok done with tutorial..check it out here

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer