Monday, May 7, 2012

Quick diy..

Ini entri dwibahasa ya...  Sebab saya perasan saya ada international reader..  Kalo takde pon biarkan saya perasan sorang2...  Cirit sungguh perangai saya yang perasan ni..

Remember the cute orange mustard handbag I bought last month?   I wore it during A7X concert and since I stuffed lots of stuff in it, the buckle claps somehow expanded and nearly spill out everything inside my bag in the middle of so many people..  

Aku pon tak tau camner boleh kembang besi dia..  Tau la beg tu kalo angkat rasa mcm penuh dengan batu, tapi agak2 arr kalo nak jahanam pon.  Time2 aku nak mengelejat layan concert pulak la dia buat perangai.  Nasib baik tak terbarai harta aku dlm beg kalo tak kantoi pegi sunway beli refill shaver ketiak je.  Cis!  Mane la aku tak marah.  Marah sangat ok.  Menggangu konsentrasi untuk usha bakal menantu cik bonda..ehem...synyster gates...ehem..

Thanked god I bought a couple of solid metal claps from a convenient store 3 years ago (initially wanna use it for making bondage tops) after visiting my junior admitted in a medical center due to dengue fever.. 

Menatang besi kepit ni mmg dah lebam bersimpan tak pakai2 juga.  Beli kat kedai buku anei kat sec 19 tak silap..  Belakang medical centre tu je..  Ntah aku tak ingat, skali je pegi situ time bekas ketua pengawas 2011 boleh K.O demam denggi..  Tak pe aku tau betapa hazab kena denggi.  Takat demam tu standard tapi paling hazab bagi aku bila kena telan air kepala..  Phuii!  Tekak aku mmg tak reti telan air kelapa, jadi time kena denggi dulu merana aku.  Kembang-kembang tekak, lagi bila kena suap isi kelapa lagi la aku meroyan..  Boleh tekanan jiwa aku dibuatnya.  Jangan tanya aku ni spesis ape ye.  


Kept it in my diy tool box and they're still resting in the plastic package..


It's kinda huge so I really hope that they can hold onto my bag stuffed with heavy things inside..lol

The best part is that it's solid metal, didn't cost me so much cash and I don't have to cut the handbag straps since the connectors are similar to key-chains.


Just slide in the key chain ring and baaam!!!  The birth of a hardcore looking handbag

Hah kau!  Puas hati aku.  Agak2 bior le besor gedabak besi kepit tu.  Senang cerita.  Playar bomba pon belum tentu boleh potong besi aku tuh....walaweh!!!


I didn't remove the old claps though, just sew it to the straps..  I'm a lazy and simple minded bitch.


Told ya looks hardcore!

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer