Monday, May 14, 2012

Gua juga suka bagi ceramah

Minggu lepas, ade sorg budak inbox aku kat fesbuk..  Aku pelik, slalunya bab2 inbox aku ni mesti dalam kalangan ahli jawatankuasa maki dan gosip.  Tapi rupa-rupanya dia membuka mata aku dan membuktikan aku ni mampu menjadi seorang penceramah gaya emak-emak..


Sebenarnya budak ni bakal junior aku.  Dia search pasal Uitm Lendu skali ternampak entri aku kot.  Dan dan terus contact.  Tahniah adik!  Baru lah aku betul2 terasa macam kakak kakak sekarang ni.  Motif contact?  Pasal MDS la ape lagi.  kah kah kah.  Guideline semua aku bgitau dia, sampai kantoi bab seminggu aku nangis pon jadi isi kandungan bebelan aku.  Disini aku nak statekan, kepada bakal-bakal part 1, semoga berjaya menghadapi MDS.  Yang tak nangis nak balik rumah tu memang aku respect habis.  


So, disini sape2 yang nak tau lagi pasal pengalaman masuk part 1 (poyo), pepandai lah contact aku..


aku kan poyo, jadi aku tak tayang fesbuk kat sini.  

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer