Thursday, May 24, 2012

The Old Bitches are back...

Pagi tadi aku dapat text dari anonymous number..  Kalo tak anonymous pon lantak la sbb phone aku tu suka buat bengong.  Nak dekat seploh kali aku save number member tapi confirm takkan appear punya.  Giler!

Then aku reply balik..

Rupa-rupanya geng lama, Cik Fafa..  Kiranya dia ni bitch aku zaman skolah la..  Dari form 2 sampai form 4 tpi form 4 kejap je sbb mangkuk ni blah pegi MRSM.  Tinggal lah daku keseorangan dan kemudian tercetus lah geng codename..  Pergh lama giler tak jumpa dowh.  Last jumpa tak silap aku time form 5 masa cuti skolah.. Then masing2 blah pegi melanjutkan  kegatalan pelajaran..

Dan yang paling best jugak dia ajak aku ngan cik tengku keluar skali..  Ok bagus! Dan seperti biasa kalo along aku x der mesti cik tengku jiwa kacau, maka along tak pepasal ikot skali..  Dan jugak jadi tukang drive..  Tahniah!


Kat lengan tu muscle betol ye *poyo*

Nothing much to do pon kat Sunway, shopping sikit2 je..  Dan aku baru teringat, aku lupa nak bwk Fafa pegi archery.  Fuck.

Kalo tak boleh lawan2  gaya lord of the rings *tetibe*


Muka aku sangat sebijik ngan mak sedara aku..siyes weyh

Owh ya!  Aku shopping hair accessories kat Diva London je...  Jadi dah nama pon belog, haruslah menunjuk-nunjuk..  And also kat Diva skrg bnyk gila new designs yang cun-cun giler babi seyh..  Sumpah!

sila usha fasbuk DivaMalaysia ok --> link

Diva Website --> link

1) Feather hairband


2) Ancient Greecian inspired headpiece



3) Earcuff with antique comb





And today's eye make-up:

p/s: as usual, if the color is not clear, blame the camera


Muka sangap kepenatan...


Love my bitch

Babi gedik entri aku kali ni..

Dah la babai...

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer