Thursday, May 30, 2013

Baju raya harus cari awal2...

Aku dah setel memburu baju raya...  Anda bagaimana?

Haritu cik bonda tnya bila nak beli baju raya, tapi sejak dah tua ni aku malas nak eksited sgt pasal tu, sebab yang harus peluh2 masak nnti aku lah..  nak pakai utk beraya rumah org pon tak jugak sebab rumah aku mmg ramai org datang especially mmber2 aku yg tak cukup kasih sayang ataupon aku penat sangat sampai tido membongkang petang raya nnti..  Jadi tak guna aku bershopping raya tahap melampau...  Masa kecik2 dulu boleh arr skrg ni kasi aku tido lena pon dah cukup raya dah...

Jadi inspirasi raya tahun ni senang je, pi carik mana2 skirt pastu cari bodycon fitted lace dress..  Daaah setel..  Kalau aku meroyan kepanasan, cabut je kain, terus pakai gaya dress sambil menayang bulu kaki...Setel, habis cerita.

Poyo je aku update pasal baju raya padahal puasa pon x habis ganti lagi.

Untitled #53


No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer