Sunday, October 3, 2010

Pencarian ball dress untuk dinner pengawas episode II

Smlm daddy bawak aku pegi lunch kat PJ...maka bermulalah misi pencarian ball dress warna merah itu...

Ktorg gi layan satu kedai jer sbb malas nak skodeng kdai lain..lgi pown aku slalu gak lepak kat kedai tuh..
Masuk2 jer aunty tuh tros tnye aku nak dress camner..aku blurr arrr aku x kesah tpi taste aku bab2 dress ni mmg cerewet yg amat...lebih bling2 sikit, aku muak..lebih lowcut mulalah aku rse nyampah...pas kne sergah ngan aunty tuh bru laaa dpt try dress yg dia recommend...azab gak aunty tuh lyn aku...haha..

Try punyer try, dpt laaaa red dress ni...

wlaupown x bnyk choice yg aku ske (bnyk plunging neckline n sweetheart cut, sbb keje dia adelah mengekzejerate dress part cleavage..tidak berminat..hoho),yg lgi frust, dark red pown x bnyk sgt..last2 aku bedal jer spagetti strap nyer dress...simple tpi flowy, red, and ada shawl..time tunjuk kat daddy aku pkai dress tuh, muka dia cam bangga giler sbb tgk doter dia hot sgt kot (perasan sial...abaikan ok!!!!)

Gambar dress masih menjadi misteri...

Nak hint ker???
Ok laaa..aku letak snap shot ala2 gedik..

cukup gedik x??? aku rase lagi menyirap ade lah kan???

Jadi di sini saya ingin mengumumkan keputusan pencarian kacak bergaya adalah...eyh silap!!!!!!!! Keputusan misi mencari dan menyelamat....

'hei budak!!!!diam buleh x????'

Keputusan pencarian: berjaya dengan poyo nyer...

Tpi yg paling best aku berjaya convince daddy utk sponsor skali prom dress..prom dress aku kaler hitam larh..x kan pink kot??? Mau aku yg kne baling botol, dan dia soal siasat sebegini,

''cpt cakap!!!!ape ko dah buat dekat y??????? Mner y????''

Cerita prom dress adelah kemudian sbb tajuk entri ni hanya utk dinner pengawas jer..haha

Lepas shopping dress ktorg gi makan2 n ronda2...ade satu kiosk ni jual camping nyer gadget, skali....

''warna dah stylo...body besar n tough..tools mmg baik punyer..harga x nak kalah''

Maka, aku belilah army knife niyh...

Harga:rm25
warna:hijau
status:sangat awesome...ciri2 yg sgt berjaya dan penuh skill..


Gambar mesti di tayang dgn rasa bangga dan menahan sakit jari sbb dah luka kne pisau niyh..





-maaf warna dia sgt gay, dah mintak kaler ganas tpi dia kte kaler yg dia display jer yg ade..hijau menepati cita rasa kebosanan gua...hijau nampak kemas...nama saya Rain!!
*sambil usap rambut ke belakang...*

pas bli knife, ktorg pegi hot market..haha..sangap dowh tgk brg2 dia cool giler..jadi aku bedal skull hair clip..design dah cukup ganas utk aku yeah!!!



Baik lah, misi pencarian dress belum berakhir lagi...episode ketiga akan bermula dengan pencarian aksesori yg sesuai utk matching2 sama itu dress..

Aksesori idaman (idaman??? Gedik sial perkataan tuh, bikin teruja utk muntah adelah)

Ok tuka tuka..

Aksesori menyelerakan yg patut dia cari adelah:

Sila scroll sampai bawah utk mengetahui keterujaan gua untuk ber dinner bersama pengawas..

Amaran keras: kandungan gambar banyak seperti entri di bawah ini..sila tahan nafsu jika anda ingin memiliki semuanya!!!


































tpi mask nak pkai design apa ek???









1 comment:

choi iwa said...

gempak dowh daddy ko tmn g beli dress...ko upload gmbr daddy ko..aku xpnh nmpk dowh.. teringin jgk nk usha..haha..joke2.. ni yg aku terigin nk dress ni.. tp nk g mane,bwk tdo jelah.

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer