Wednesday, October 6, 2010

Pencarian ball dress untuk dinner pengawas episode IV

Hari bersempena dengan ''Hari Chemistry Cirit Sungguh'' sedunia telah menyebabkan aku sangap dan akhirnya mengambil keputusan untuk turun lepak dan lunch kat mall bersama pasangan mak we pak we nih, si arina ngan faraqi..
so bila dah alang2 nak turun, aku ngan ina beli bender2 yg buleh guna untuk dinner pengawas nnti..
aku tolong cik rina niyh cari make up yg sesuai ngan kaler skin dia...cari punyer cari sampai berdebu tangan aku try satu2 kaler akhirnya jumpa gak kaler yg stylo..

aku x ingat ape ka name kaler dia tpi sumpah murah sbb 5 kaler shimmer for rm35.90..cool sial!!!!

lepas tuh ktrog makan takoyaki then jalan2 kat kedai toy's niyh sbb nak cari mask larh..tpi sumer mask yang ader kne simpan dan menyemakkan rumah sbb harga dia pown menyemakkan kepala aku..misi sbenar cari mask 2 hengget yg boleh pakai buang jer..

lagi satu aku takut masuk kedai tuh sbb...ermmm....x per lah x mau cakap..nnti aku x leh tido malam..hak tuih!

then, aku singgah jap kat kedai silver tingkat bawah tuh..yes!! misi mencari earrings tengkorak berjaya..silver plak tuh so x der kerisauan terhadap allergic kat besi murahan!! ohoooi!!

ni earring baru aku..harga dia ok lah dlm rm42 jer..sori lah ltk satu jer, aku malas nak cabut yg lagi satu..
pas jalan2 kat mall ktorg pegi ballon buzz utk continue misi mencari mask..skali aku ternampak skull candle niyh..sangat hebat..oleh sebab aku tgh sangap jadi aku belilah bende alah niyh utk menyeronokkan hati..muaaha..comeyl en??

rupa berok pown ader aku tgk..
setelah penat berjalan dan peluh membasahi ketiak (ayat epic), aku berjaya beli mask 2 hengget 90 sen!! wohoo!! nnti aku buleh feel2 mcm mrs incredible tuh..

mau snap shot???

Mrs Incredible versi x mandi lagi

hidung aku adelah masalah yg paling besar bila pkai mask niyh sbb kebesaran hidung tuh terlalu menonjol..hak tuih!!

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer