Saturday, October 9, 2010

Pencarian ball dress untuk dinner pengawas episode VI

Ekspidisi pencarian harta karun untuk dinner pengawas masih lagi on...episod kali niyh adelah menerjah mall bukit raja..wooot!!!!

muka driver a.k.a bonda yg sangap serta istiqamah ketika driving..

camwhoring wajib especially time tunggu traffic light...aku bangga sbb make up mata yg aku buat berjaya menonjol kegothikan nya...
bila dah sampai mesti lah shopping kan!!! lepas shopping mesti lah MAKAAAAN!!!!!

first skali makan ais krim utk gemokkan badan..

tgk betapa gelojoh nya rupa ais krim dlm mangkuk niyh..kalo dah gelojoh tuh mestilah mangkuk aku...

kan bagus kalo belajar kat tusen khusyuk mcm niyh...sejuk hati cikgu2 aku...tpi nevaaa!! sbb lagi aku senyap kat tusen lagi cikgu aku risau sbb x der orang gila nak buat kecoh, nak ngumpat bersama dan merepek2..

muka malu2..benci arrkhh!!! aku suka giler dowh ngan baju niyh...ader feel mcm Simone Simon frontwoman Epica pulak!!!
lepas loantak ais krim..ktorg sambung jalan..skali masuk lah satu kedai dress niyh..babi dia!! aku menyesal giler beli baju dinner and prom awal2 sbb dress kat situ lagi lawa2...tpi bajet arr...nak mcm mner pown mmg x leh beli...
so aku emo..
dan utk mengubat hati yang luka, aku bedal satu lipstick kat watsons niyh...shade dia dark brown..giler arrr hepi sial!!!

walaupown baju dia pink giler..tpi isi dia vouge ok!!!!

bila aku pkai en..dah mcm abby NCIS lah pulak..shade dia sebijik dlm gambar tuh cuma aku lagi hot kot..hak tuih...
ok..accessories yg aku berjaya rembat adelah....
fingerless fishnet gloves from MOMOE...rm 7.90 jer...

bangga giler...tpi x tau lah kalo pkai ngan dress lawa ker x..hakhakhak..ok mau update enti berkenaan orang lain pulak..

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer