Wednesday, December 26, 2012

xmas sale is always the best


Semalam aku lagi sekali lepak kat paradigm mall..  First time pegi
aku x enjoy sebab aku pening kpala and tak leh blah apesal comunity kat sana jenis jalan mcm x pandang org..  Macam nak menyerbu pon ada..  Xpe mungkin excited nak xmas shopping..  Jadi ape-ape lah..

Anyways sumpah bnyk sale ok..  Aku usha H & M perghhh boleh nangis 
bab2 choices clothing dia...Cun nak mampos cuma aku malas beli sebab lebih kurang je pesyen dia...

Actually niat sebenar nak shop kat Sephora je...  Dorg kata Sephora agak mahal tpi bila aku tgk, mcm ok je pricing dia..  Jadi perasaan nak membeli tu membuak2 maka aku sebat lah satu pallette 3 in 1..  Siap ngan powder, blusher n bronzer..  Hah lantak la..  pakai la sampai tinggal kerak...

RM72 only wokeyh!!

pastu, singgah scholl plak..  kaki aku pon dah sakit, so cik bonda tlong belikan baru utk aku..  seronok ok org byrkan..



Btw, aku bru tau apesal ramai suka Uniqlo..  Gila selesa nak mampis..  Aku baru pegang meterial dia dah boleh terbayang selesa terbaring atas katil sambil dipeluk Synyster Gates.  eh.

Jadi harus lah membeli juga kan..  Aku sebat 2 seluar..  Aku x kira seluarpesyen kampung pon lantak la..  Janji selesa gila..

ok sebenarnya aku tga update entri pakai android ni..  sumpah cibai sbb dah la kecik pastu siap nyemak lgi icon utk zoom in zoom out tu..  semak.. pastu bila silap sikit mula la cursor utk type tu lost kat perenggan atas-atas..  tahi ok tahi!!! tekanan jiwa aku mentest drive menatang ni.. arrgghh *amukab ablasa*

tengok tu amukan jdi amukab...pastu aku nak edit mcm x boleh nak bergerak cursor dia kekiri kekanan.. mana lah aku x meroyan..

1 comment:

Amirah Why said...

wah ye ke..terima kasih

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer