Thursday, December 20, 2012

Teringin

Pergh gila lama aku x update blog ni..  Ni semua angkara busy dan malas ye..  Subjek aku makin membuatkan berlakunya sakit otak dan meroyan..  Jiwa kacau sampaikan kadang-kadang terjaga tengah-tengah malam, pastu mula lah aku berimaginasi ada benda usha aku tido bagai..  Sangat x best ok..

Ok tu je cerita dia nape aku x update..  

Jadi aku update harini sbb nak citer yang aku teringin giler nak beli sandals..  Tu je..  Sakai en?  Tak de la aku ni jenis specis manusia yang sentiasa akan pakai covered shoes except selipar jamban la..  X kesah la kedai mana aku masuk mesti akan sebat kasut yg cover.  Kalo peep-toe pon tetap beli type yg covered.  Sandals memang x de dlm dictionary kasut aku.  Giler touching..

And aku search, aku perasan sandals by TED BAKER memang semua cun giler.  Harga pon mampu buat aku menangis juga sebenarnya tapi bila pikir balik kasut Scholl aku yg dari part 1 aku pakai tu dah keras insole dia..  Drpd wat sakit kaki, baik aku beli je kasut baru terus.  

Design x de hal punya sebab aku ni selain all black diamante goth shoes bla bla bla, aku pon suka jugak design of something yang whimsical

For example:
(image source:Google)
CUN APA!!?

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer