Monday, November 1, 2010

Pencarian ball dress untuk dinner pengawas episode IX (season finale)

Ok, sekarang ni baru aku rase yang aku ni jakun (kau rase Y??).. Tahap jakun ni mmg jenis kritikal x hengat lah.. Aku kalo bab2 nak pegi dinner pengawas ni mmg jaku tahap ekstrim..orang lain relaks jer, baju ke ape ke mmg ade yang x beli lagi padahal malam esok dinner. Tapi aku lain, sangat lain.. Kalo aku tau bila tarikh dinner, pastinya aku beli baju sebulan sblm tuh... Wahaha kan aku dah kata, darah jakun ni mmg ader dlm badan aku walaupown mak bapak aku bukan lah dari keturunan jakun.. bahahaha

Baiklah, aku rasa ni kot episod terakhir bagi "blog series'' aku kowt..wakaka..

insyaallah, kalo aku update lagi, aku akan letak gambar dinner lah..

orait, semalam aku pow bonda (padahal nanti claim kat bapak aku) utk belikan a proper clutch utk aku.. Maaf lah nafsu fomfuan mmg mencanak-canak ok walaupown kau sebrutal mana tapi bila org offer utk bayarkan, ko tewas ok!! tewas!!

Aku pegi mall, masuk kedai beg kat tingkat atas sekali. Clutch dia jual mmg banyak, ada yang murah adn ada yang mahal giler cirit.. Memula aku masuk sorg jer, wat survey then bonda datang and aku show clutch kat dia but seriyes x der satu pown yang aku berkenan sbb x der gun metal frame. Ye lah aku kan cerewet giler.. Last2 ktrog blah arr, aku perasan muka akak kedai tuh mcm nak belasah aku jer..wakaka sori arr kak!!

Then, aku bwk bonda gi kedai kasut (princess) sblh kedai bata, lagipown aku dah penah terfeeling cintan2 kat satu clutch ni so last2 beli gak yang tuh.. pulak tuh ade discount plak..hepi ok!

Dan akhirnya, aku dapat own clutch ni, dan nama scientific nya adalah:

''Gun Metal Clutch of Gothica"

close up..giler gempak gak camera fon aku..ingatkan menjahanam je keje dia..

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer