Friday, November 5, 2010

Pencarian ball dress untuk dinner pengawas episode 10 season finale: The Transformation of The Transformers (jgn gelak!)

Yo! morning people.. Entri kali ni mmg sumpah memalukan giler, lgi2 bila tgk gamba aku time form 2 and form 3..sangat x awesome ok..menakutkan lgi adelah..

orait, gambar dinner lom setel lagi, photographer aku, incik ku x setel edit lgi kot..so, aku merajin kan diri lah utk wat entri menjahanam spesel ni..kira mcm flow chart lah, tpi kurang bertamadun punya sbb aku ltk gambar sendiri..wahaha

ok, mesti korg pelik, asal lah asyik2 gambar aku ngan aqeel en?? well, mangkuk ni kembar/besfren/kuli batak aku, so asal dinner jer mesti ktorg berkepit..dono why tpi sbb rapat giler kot..ye lah, kalo x dia buli aku, aku buli dia balik..ahahaha..

ok sambung..sori eyh, gambar time form 1 nye dinner x der lah..time tuh aku malas nak tangkap gambar and camera aku cilanat giler..

ok, gambar time!!

ni dinner 2007..aku form 2..benci speck tuh!! nehi ok nehi!!

....
next!!!!
.....

time ni form 3..giler buruk gambar ni weyh!!..masa ni, aku masih belom mengenali ape kebaikan itu disposable contact lens..sangat jakun..ye lah, aku mner ader kesah pasal appearance sgt, bila dah besar jer baru nak menggedik-gedik nak itu nak ini..nafsu!
....
....
nehi!!!!
......
......
.....

ni hah, form 4 punyer..tgk aku dah makin hensem, and aqeel dah makin hot..peerrgghh!!! time ni no more speck! aku sudah mengenali ape kebaikan itu disposable lens..bangga!!!
......
.....
.....
ok boleh tahan. Next!!!!
.......
........

hahaha, ni hanya selingan..tgk betapa bersepai and belengasnye muka aku n arina..ni time full dress rehersal utk performance for the night..asal muscle aku x nampak!!!????? -.- tidaaak!!!

ok..gambar finale..
...
...
in...
..
..
..
5...
..
..
..
4...
..
..
..
3...
..
..
..
2...
..
..
..
1...
..
..
and action!!
..
..

bahahahaha..akhirnya dpt gak pakai bju dalam mood kegothickan..merah pown merah lah, janji goth (dalam gambar nampak baju aku cam pink, vavi tol!! baju aku merah ok!!) hot ak??? yang aku tau, tinggi aku mmg mcm x berubah jer..tetap pendek ok! tpi en, kalo ko perasan dari form 2-5, incik aqeel punyer senyum sama jer..sangap tol lah!

amacam?? Transform ak??? transform ak???

ok, iwa?? puas hati ak???

aqeel?? ko ngah wat per??

erk, gambar2 lain sabar ek..

gambar grad aku pown nnti eyh, bnyk sgt nak load pastu ko paham2 jer lah tahap kerempitan line net aku..

orait people!!

papai!!

*dah gi baca buku!!!*

-kedengaran jeritan bonda dari bawah-

2 comments:

choi iwa said...

puas pun hati aku..kalo x, kempunan lah aku dowh..haha..super hot chic!

Amirah Why said...

thanxx weiyh!!

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer