Monday, November 8, 2010

Misi: senior prom 2010 episode II

Ingat x lgi entri ni link

Ok harini baru aku nak menggedik kasi full version punyer story..bace puas2 ok..penat aku taip dowh..

*di suatu petang ketika aku sdg terbongkang memproses taik mata, tiba2 kedengaran message tone dari cerita Totally Spies yg aku bluetooth dari arina..mata terbuka separuh dan terus mencapai phone lalu tekan butang 'read'*

*owh, from apek rupanyer..ape mamat niyh nak petang2 niyh?? aku tertanya2 sendirian dalam sengal2 mata x buleh nak bukak sbb ngantuk tahap maksima*

apek: Amira! (bunyi yang sangat seriyes..eyh! tak..tak..geng tusen aku mmg panggil aku Amirah x pown Lisa)

aku: yes??

apek: You dah ada date for prom?

aku:(dalam hati apejadah pulak dia text aku, nak cari kan date ker?? wa buleyh aje tolong skodeng kan) ermm..nope..blom lagi..asal??

apek: would u be my date?

aku:(dlm hati: perrrghhh!!!! wat de faaak!! eyh jap! huh?? ok, reply cepat) owh..yeah!! yes!! sure!! hahahahahahaha <--sms gaya org desprate


sengal.


ok tu jer..full version bagi moment paling blurr dalam hidup aku..seriyes aku blurr sbb x aspect pape yg awesome selain dari misi untuk sambung buat taik mata..sms yg laen2 sumer sembang2 repek2 biasa jer..ye la, maner laaaa ader org nak ajak aku jdi prom date dorg..kalo ader pown dorg takut kne maki ngan aku, padahal mcm lah aku nak maki sgt pon sbb dah org nak wat baik ngan kita kan..

seriyes, lepas sms tuh, aku bajet aku masih tidor dan bermimpi di siang hari lah konon..jadi lempangan di pipi dan kesakitan yg dirasai adelah bukti yang sms tuh adelah benar..tpi mmg bodoh la keje kau lempang diri sendiri kan..lepas tuh aku terus bangun and memekak..arrkh!! x der lah jerit giler babas, just sambung nyanyi jer sbb aku bajet bila dah tido and bangun balik vocal chord aku makin kembang lah..padahal lagi terok ade lah..behengong

Ok puas x baca huraian aku???? Kalo x puas meyh sini aku sekeh kau..tapi ape-ape pown wa caya sama lu lah apek..gua thank you sama lu lah bro..

***

Hahaha speaking of biawak, aku rase biawak sangat comel tpi aku anti giler ngan cicak...cikgu zamri tetap x setuju ngan hipotesis niyh kerana beliau sangat anti ngan biawak dan cicak adelah rakan baik beliau sampai cakap kat aku,

''mira, i hope one day kan ader cicak jatuh masuk dalam baju you''

seb baik aku tgh sangap time tuh kalo x mmg berpotensi lah cikgu niyh kne maki ngan aku lagi..wakakaka

Ok..back to the story...

Mari flash back sebentar kat entri prom episode I...kan aku ader kasi checklist prom aku en???

Aku saje jer x nak letak

''[x] prom date''

sbb malas nak kecoh2 satu dunia dowh (kecoh lah sgt!)...jadi entri ni aku insertkan secara official lah dlm checklist aku..peerrghhh jawapan cam artis seyh..jahanam siot!!!

*Updated checklist*

[x] gothic dress
[x] fishnet gloves
[x] accessories
[x] kasut
[x] hair-do plan
[x] make up plan
[x] clutch
[x] prom date

result: setel


Aku rase dlm ramai2 aku yg eksited melebih2 sial..ok Y rileks..gi belajar add maths..

Teringat plak kat satu bro yg kasi talk kat ktorg kat sekolah

"you all sume tau x, add maths lagi senang nak dpt A+ dri maths moden sbb maths moden ramai org score, jdi graf A+ dia tinggi..add maths pulak senang jer sbb setiap tahun graf A+ dia rendah''

Jadi kesimpulan nya, aku patut berterima kasih kepada budak2 yg rajin menjahanam kan result add maths spm dorg, sbb with out dorg harapan nak pass pown ''bagai sembelit di tengah malam, manakan mata mengantuk lagikan hati mahu berak''

Dan with out dorg lah, kite mungkin x der harapan nak dpt A....

Korg paham x entri aku???

Kalo x paham, tutup komputer n pegi tido...

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer