Sunday, August 17, 2014

Instashop review: Monopod + Tripod + Shutter (unboxing)

Aku sebenarnya manusia paling malas nak terjebak dgn monopod jadah semua, lantak la org lain pakai monopod segala, aku selagi boleh extend tangan panjang2 selagi aku cuba masukkan semua muka dalam frame.  Sapa tak muat, next frame!

Jadi ni semua kes cik bonda, beliau yg beriya-iya suroh aku beli semua.  Ok fine aku pon order la dekat satu ig shop ni..annnddd jejennngg!!!!

I've got the parcel baby 

Nak tau dari mana?

Dari sini lah!!!

@gedungkeluargabahagia



*unboxing*

aku beli promo pekej, siap monopod shutter dengan tripod.  Aku sendiri pon amazed sebenarnya dgn kekdah orang pakai monopod ni siap shutter bagai, boleh screw in kat tripod lagi.  Pergh!!!  kepada yg noob macam aku tak reti bab2 menatang monopod ni, meh tgk sini cmna nak pasang A-Z



Total semua RM90.  Tak murah tapi tak mahal juga.  Kalo nak murah lagi kau pegi cari tempat lain jgn banyak cakap.  Aku rasa sgt berbaloi dengan servis sebab akak ni reply laju and friendly, aku plak bangang tak penah kesah pasal menatang ni, macam2 la aku tanya nak bagi paham.  Akak ni jawab je semua soklan aku baik-baik..  Very good customer service lah!

How to use monopod with tripod and shutter?

Like this yo like this!




Yang cenonet tu shutter ok.  Ada both for android camera and camera 360.  Connect to the phone by using bluetooth.  Senang je nak connect;

1) Turn on the shutter and bluetooth kat phone
2) Search for device, I-shutter
3) Connect
4) ok set!!.ready for tekan2 selfie tak payah nak menggigil2 tangan dah.


So, senang citer sape nak monopod, cari akak ni..  Dorg jual ala carte and set, all good quality

Dah mcm mekdonal je aku rasa nak set2 bagai.. opps musim boikot.. 


p/s: nak boikot mekdonal tu boleh, cuma bab jadi bodoh je tak boleh.  nak tau bodoh tu apa? bodoh tu bila kau tak hormat budak2 yg keje sana.  dorg nak cari rezeki juga.


No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer