Friday, December 3, 2010

Mari memasak..entri ni aku tribute utk arina si sengal





ok, video ni mmg x de kne mengena ngan entri aku harini..tapi pada sesiapa yang tengah bengang atau sembelit kronik, tgk laa video ni..lagu from naratu..perrgh mcm tribute utk aku jer, tau la aku mmg minat sebut perkataan ni especially kat org yang bangang tahap kambing en..and lagi satu muzik dia cool weyh!! headbang tahap windmill ok (aku sakit tengkuk wei, x leh wat pusing2 T.T)..aku pown x sure genre lagu dia ape sangat tapi confirm bukan irama melayu kontemporari arr..kalo x silap aku metalcore kot..

haha, semalam aku ngan bonda layan arr lagu ni..last2 aku gelak x berenti sbb x tau ape punya anger management problem dorg ader time nyanyi lagu ni and bonda plak suro aku tutup sbb kepala dia pening..actually bukan pening sbb lagu metal, tpi pening sbb dgr lagu bad romance sampai seploh kali kat laptop..


buat moment ni aku just nak cakap  babi hanjing kat broadband aku ni..mekasih
ok sambung..

resipi ni aku maen belasah jer..objektif utama dia adelah sbb aku malas nak makan nasik dan aku teringin nak lahap pasta..jadi aku campak sumer ingredient ni dalam periuk and kebabom!! kenyang lah aku time lunch..

PASTA+NASIK SPESEL UTK ORG MALAS

ingredients:

-pasta
-nasik putih yg dah masak, beras x mau!
-kuah spagetti
-butter
-cheese
-ayam marinate yg dah goreng and potong kecik2
-garam kasi kick

ok ready??!!

Procedure..

1) ko masak lah nasik, and rebus lah pasta tuh..banyak maner ikot suka hati..and time tgh boil tuh add garam and butter.

2) meltkan butter and goreng ayam tuh sampai kaw2..


3) promo botol kuah..

 4) ok, pastuh ko masukkanlah kuah tuh..kacau puas2


 5) aku guna cheddar cheese jer..2 keping lak tuh..so kerat lah kecik2


6) humban cheese dalam kuah tuh tadi.. 


 7) bila dah gaul ngan cheese..lek lu!! mmg kaler dia akan sebijik ngan kuah kari kedai mamak pelita..


8) standby nasik ngan pasta kat tepi..


9) masuk kan nasik dulu, then baru la pasta dalam periuk..kasi gaulan ganas..


10) and wallah!!! siap pown!! ok makan!! kalo muntah nasib eyh sbb aku rase cam sedap je aku masak (riak lah kau setaaaaan!)


shit!! aku x bace buku lagi!!


No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer