Monday, December 13, 2010

Hari ni gua bosan, jadi gua kasi upgrade sama heels gua..

flaskback: kasut ni gua beli pada awal ketamadunan zaman gothica dlm hidup gua..

actually heels ni steady giler but masalah dia, heels ni lagi besar dari kaki gua..yang bukan jadi masalah, kaki gua lagi kecik dari heels ni..so slama ni gua mmg hazab giler cirit la bila nak pkai bende alah ni..jadi gua telah ambik keputusan lantak lah kau kasut...*simpan bawah katil*...

tapi sejak prom nak dekat ni, tetiba turun hidayah kat gua utk kasi renovate sama ini kasut padahal gua x pakai kasut ni pown mase prom nnti..susah gua nak kejar camera nnti bro..since wedding mak sedara gua taun depan en, so baik gua practise2 pakai kasut ni..




gua attach ribbon hitam, kasi effect mcm kasut pussycat dolls laaa padahal kalo tgk tapak, bertepek selotape bhai..tpi ape gua kesah, kasut gua lantak gua laaah..kalo lu dengki meh sini gua tepek kasut korg jugak..


ni sape mate tajam macam gua bila dalam condition pakai contact lens, mmg buleh nampak tape ni..sblum ni slingback ni longgar giler..jadi gua kasi ketat sikit la..thanx selotape..gua x tau selotape sape ni, jadi gua rembat jer..bapak sukati dowh.














ni hah, gua kasi promo kaki gua..kalo bulu kaki gua x menyenangkan, sori eyh, gua x nak shave..x cool laa budak brutal cam gua x der bulu kaki..kedi beb! seluar buruk tuh, sluar tido gua..gua x mandi lagi ni bro..
hah amik ko! side view..kaki aku mmg bnyk bintat dowh..nyamuk suka kaki aku kowt..nak kate gebu mmg x lahh, aku bajet mesti nyamuk tuh ingat kaki aku ni hutan belantara kowt.. -,-

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer