Monday, July 15, 2013

Busy, Marc Jacobs dan spekulasi di mana aku adalah anak2 kecil lagi...

1) Maaf lah aku memang busy sekarang ni, tapi kalo aku update pon aku akan update lebih pasal event charity member aku...mmg setiap event carboot sale ke, clearance sale dia ke, mmg aku jadi salah sorg ahli mencapap di internet..  dan harini nak update dalam bahasa ibunda pulak lah..  penat jugak mak speaking london diva-diva mcmni..

2) Since aku tukang capap, jadi aku promo lah itu event sama lecturer aku..  Lecturer fakulti aku lah, tapi aku x daftar kelas beliau sebab malas aku nak pikir jadual overlap semua..  Aku go with the flow saja..  Jadi semalam aku dapat facebook mail yang sir nak donate a few baju2 beliau so, tadi aku pegi ofis sir amik baju semua..  He was proud that masih ada lagi member2 aku yang berminat jadi aktivis charity semua ni, jadi tahniah untuk anda..  Dan aku cakap ngan sir kalo sempat sila lah menyibukkan diri ke event tu sbb aku tau sir mmg rajin berjalan sana sini support students beliau..  hehe thank you lah sir!  #salute

Paling best sebelum aku blah;

Sir: ehhhh beg awak tu marc jacobs ke? *muka berminat gila*
Aku: peerrrgghhh mana ada sir!  tak mampu, Bonita je...

Bagus, lepas ni cari beg gaya prado, louis vontton dan bendi...

3) Harini tayangan video critical thinking yg ktorg sampai berperang-perang utk siapkan dah aku sangat puas hati..  Thanks you guys for your contribution, coorporation and acting skills..  

Dan skrip aku menjadi tagline video kami, siap aku kasi hashtag ye..gila poyo

#brogimmesome'

#aayyythisgirl

poyo aje...

3) Tadi aku ada kelas ganti...  Since ada student lagi dalam kelas tu, jadi kami tunggu luar gaya anak-anak melonjak kegembiraan mahu menuntut ilmu..  ok itu sumpah tipu.

Tiba2 ada dua org students cek kelas tu dan tanya ktorg..  Member aku dah explain kelas tu pakai sekali saja utk kelas ganti kami kejap tadi..  Tapi kononnya ''akak'' tu tak paham jugak pencerahan dari ktorg, mungkin sebab puasa jadi synapse kurang kesampaian agaknya..  tak pe lah..

Tapi hati ini berbulu lebat bila dengan kereknya ''akak'' tu cakap;

''Korang part 1 eh? bla bla bla''

bla bla bla tu aku x ingat apa dia cakap tapi...

sebenarnya kami part 5, dan kelas ganti kami adalah kelas human resource iaitu subjek part 5 bisnes ok ''kak''...

tau la akak cari kelas ganti utk CTU kaaaaaan..

*nota kaki: CTU hanya dari sem 1-3 sahaja, sekian*

Kami yang veteren ni sensitive sangat kalo org panggil kami junior sem 1, bukan hina cuma alamak aaiiihh aku penat ngadap buku nak mendaki sampai ke final year, tapi kau senang2 panggil kami part 1 dengan gaya yang kerek dan yakin kau lebih senior...

dan jugak menurut teori kak muni yang aku masih ingat lagi;

''....kita boleh blagak senior bila kita dah x pegi koko, dan x amik CTU dah...''

Gua ingat...

Gua ingat...

Lain kali kalo gua beli makan kat jebat, sapa jeling gua mcm gua part 1, siap kau telan selipar...  Macam haritu, ada brader ni jeling2 sama gua, ingat gua junior dia la kot...  eleeehhh, nak ngorat part 1 lettewww..

Sekian saja luahan hati seorang warga veteran..

Terima kasih..

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer