Wednesday, November 28, 2012

Melantak Seoul Garden

Last week, aku pgi One Utama sbb cik bonda dah lama pasang niat nawaitu-saumaghodin nak belanja aku makan kat Seoul Garden..  Mungkin dia ingat result aku bagus kot tapi sebenarnya tidak mungkin.  Lain lah kalo 4.0 flat, itu kalo x beli aku sebijik kereta memang aku nak merajuk lama-lama..  Oh ya, sekarang ni aku dah pandai parking.  Berlagak tak?

Ok sambung..  The food was ok..  Pada aku memang sedap gila la tapi dah aku ni jenis spesis tekak melayu memang tak la aku nak makan cenggini..  Tak kena tekak konon, padahal habis jugak aku melantak.  Except kerang..  I've learnt that lagi kecik shellfish tu lagi kuat rasa dia, lagi bertambah-tambah kembang tekak aku..  So lepas ni no kerang-kerang dah unless kalo member aku punya mak yang masak..  Aunty tu punya kerang rebus best, x muak pon aku makan..  Hebaaat!

20121125_161242_zpsa1ddc98f
Sebenarnya senyum dalam keadaan parah.  Asyik aku je kena percik minyak panas..

Juga turut berbangga kerana berjaya wat lek pakai mini dress.  Sebagaimana yg diketahui, aku harus pakai legging kerana kaki tak dijaga rapi.  Bulu merata lebatnya..

20121125_171357_zps609223c1
Sepatutnya aku suruh akak tu kerat pendek lagi rambut aku ni..  Aigoo



Comel en?  Sepit rambut kaler-kaler ni telah dipertikaikan oleh budak-budak aku.

''Apehal kau Y? Tetiba beli kaler-kaler bagai dah kenapa?  Mana kau yang dulu?''

Tahi lah


No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer