Wednesday, November 21, 2012

Hair misery begins

Ok semalam dah pegi kerat rambut and also at the same time aku tuka plak wat relaxing instead of rebonding sebab duit makin kopak..

As usual, tengok rambut kena kerat x de la sedih mana tapi days after makeover tu la actually yg boleh wat aku jiwa kacau..

Why?

well..

1) Bau chemical x hilang sebab x boleh basah rambut dlm 2-3 hari..menyengat hidung aku..

2) Lepas straightening, rambut aku gila punya stiff.. Dia punya straight tu sampaikan aku x boleh nak style apa2.. So rambut aku sangat lepek skrg ni..  Mcm kene tepek atas kepala je..

3) Kepala aku panas..  Asal mandi je x leh nak basah rambut..  So kena letak kepala dekat dengan stand fan..  Sedih ok..  Mcm special sgt je duduk pon kena dekat ngan kipas je..

4) Tak boleh ikat sbb nanti out of shape..  Drpd elok straight terus bengkok sana sini nnti..

So nampak tak situasi aku skrg..  Aku nak kuar pon kena pikir doploh kali sbb bau chemical ni kuat..

Therefore, I'll show you what happened to my hair..  Abaikan muka yg memiliki hidung yg besor..  Memang secara genetic berhidung sebegini rupa..

Muahahah here's my ugly creepy face!!!!  Don't judge my hair, still working on it okay!!

Actually I didn't wear any make-up and I was extremely bored, so for the virtual creepy make-up like i did below, do visit;
www.taaz.com

Before

After

And I only thought that I can look so goth with my long hair..  Short hair works too..also with a lil bit add up on the filtering part..Like I said, no judging.

Have a nice day peeps

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer