Sunday, November 11, 2012

Codename Meet-up

Siang tadi aku gi boling ngan budak2 ni..  Konon nak jumpa tugeder2 semua before si Fith balik Australia again..  Seronok betol laa..  Macam balik kampung je dia pegi Australia tuh..  Aku ni nak drive keluar rumah  pon mcm kotoran degil.  Dasar sampahan..

X perlu cerita, aku kalah maen boling tadi..  Ranking aku mesti last..  Lain la lawan tetris di fesbuk, aku mampu riak walaupon hanya seketika, lepas tu ranking aku jatuh balik.  Bengap namanya tu ye anak-anak..

Besaunya grid gambor2 aku ni..  Tersergam lubang idong aku..

20121110_160330

Kami! Akak-akak cun bersedia bertindak!!!  Bertindak apa? Bertindak utk tidooo..  Tu lah keje aku ngan aat..  malam2 tido lambat sebab lawan tetris kat fesbuk..  Selagi belom tengah hari takkan bangun, tapi sebenarnya aku sorg je, Aat kne bgun awal utk masak..  Dia mithali sikit, aku haraaaaammmmmm..  Tunggu raya tahun depan aku kembali mithali menjadi masterchef..

*coming soon*

20121110_160235
Mereka!!  Abang-abang macho lagi pathetic sudah bersedia!!  Utk apa? Bersedia untuk keluar carta jejaka single..  kah kah kah..  sape nak, sila isi borang pastu email aku dulu..  Aku ni macam lembaga penapis filem.. 

Tapi tadi x syok sgt sbb x cukup quorum (betol ke aku eja?)..  Dua org manusia lagi gagal melapor diri.  Harus sebat nih!

Damn how i wished these two kids can join us tadi..  Kalo tak dah boleh shoot Codename 3rd year photo..

  Sorang dah sangkut kat UK (ko bila nak balik arr pompuan?????).. 

Sorang lagi tak join tadi sbb nak kemas barang sbb nak pindah rumah..  Dah la klentong ktorg nak pindah sampai ke Alor Setar sana padahal blakang umah je...  Darat la mangkuk ni


yen_zpsdf48640b



Luv u guys!!!!!!

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer