Friday, November 18, 2011

Sape cilok haaaah?

Pagi tadi, masa sampai kat kolej aku teringat ape bidadari bongsu aimuni bgtau aku beberapa minggu lepas.  Dia ckp lemari aku tuh berkunci sbb dia guna utk simpan barang.  Ok cun, sbb aku tau dia balik naik bas, x kan nak bwk satu bilik balik rumah masa cuti sem, jadi baju2 dia tinggal, letak dalam beg luggage tuh.

Skali bila aku masuk bilik tuh, aku nampak lemari tu dah berkopak.  Ok maybe unit kolej kopak sbb buat clearance kot.  Lantak lah tpi aku tetap call akak aku tuh utk bgitau pasal ni.  

Bila kak muni sampai, dia terus cek beg dia tkut ader barang2 yg hilang, skali hamek kaaaau!!! 14 t-shirt and 2 heels dah kena rembat.  Gila tak?

Pastu yang pelik, kalo unit kolej yang kopak, kenapa kopak lemari tu je? Lemari bilik yang laen2 x kopak pown (xcept lemari hanim).  Mesti la dorg akan cek satu2 yg berkunci kan??

And kitorg suspek ada 2 je kebarangkalian, sama ada pekerja unit kolej atau cleaner.  Tapi aku tak rasa unit kolej yang kopak lemari tuh. 

Ntah laaa...  Tapi kalo da ambik barang org, pepandai la ko pulangkan ye.  Sendiri mau ingat yang Dia nampak.

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer