Tuesday, November 15, 2011

Photoshoot dgn si muka belengas (aku lah tuh!)

Pagi tadi aku, aat ngan udin gi padang kat depan library utk snap2 gambar.  Motif?  Utk join satu competition ni.  Konon la leh menang tpi try je laaa..  Insyaallah kalo menang, habuan dia share 4-5 org la kot.  Gila mcm buat amal jariah dah aku.  


Tapi kaaan, aku tak tau ape masalah aku.  Asal nak tangkap gambar je mesti tetiba segan pastu muka confirm toya habis.  Kalo muka heartless tuh cun lagi, tpi muka yg ala blur2 tpi posing lawa.  Tak pon expression muka cun habis, skali bila posing cam cirit.  Kenapaaaaaaaaa????!!!! *baling camera kat dinding*


Arkh biarlah! Malas aku nak pikir.  


Pastu tadi tga sedap posing2, skali ade kereta peronda polis berenti kat sebelah padang tuh..  Bapak lama gila.  Aku pelik, apehal plak berenti pastu pandang ktorg lama gila.  Ok slagi dia tak kuar keta confirm tak de ape lah kot, cuma aku rasa dia teringin nak photoshoot skali kot.  Hua hua hua.


Pas dorg blah, aaat cakap kat aku:


''eyh Y asal kita je mesti involve polis..dulu pon kena jugak en.''


Oh shit!!!!


kes dulu tu sebenarnya tak de pape pon.  Ktorg blah (aku rasa dikira ponteng kot) dari sekolah lepas trial paper 3 bio, lepak kat mamak..  Ktorg makan2 sambil ulangkaji fizik (kat skolah x leh nak study sebab bising..boleh?).  Kebetulan ade brader2 polis datang kat meja, tnye soalan pasal subjek ktorg je.  Keewwwwwlll x?


Tpi nasib baik x kantoi.


OK Gambar! Aku letak satu dulu.


Photobucket

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer