Sunday, October 30, 2011

More halloween thing.

I'm bored, so I'll put it here..I would love to try it someday. 



Skali mak aku bising sruh tepek gambar poster ni.

Sape bunuh manap? Kalo movie betol, confirm aku tgk.  Tgk tajuk pown aku agak mesti bes.

Tiba-tiba teringat kat filem zombi kampung pisang.  scene yg dorg kena ikat kat pokok tu.

''hai nama sapa??'' <--lan pet pet nak ngorat awek sebelah dia

''manap!!'' <--mamat kat sebelah dia yg tolong jawab.

kahkahkahkah

tapi faveret scene aku yg ini;


ok bai!! aku nak pgi donlod movie sivaji the boss.

*1 hour later*

ok tak jadi sbb net aku terlaaaampau laju, jadi aku rasa mcm nak sepak je broadband ni kuat-kuat.  Sangat menguji kesabaran.

Lagi satu, laptop aku dah arwah.  Jadi sape-sape buat aku marah malam ni, sila bersedia utk tengok pisau terbang, laptop terbang, kerusi terbang, sikat terbang, jam terbang, pinggan terbang, kasut terbang, remote astro terbang...


No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer