Saturday, July 21, 2012

Fashion and beauty talks...

516f54f6

Skull maxi dress, Droolable (link)
Cardigan, VOIR
Bag, Momoe

Kini blackberry 9300 telah kembali berkhidmat untuk aku..  Mula-mula hampir amukan ablasa aku dibuatnya sebab aku bab-bab tackle blackberry ni level IQ aku otomatik jadi negatif 10...  Sangat lembab, tapi lama-lama ok la siap donlod themes sana sini lagi aku.  Giler punya lupa diri padahal assignment aku ni punya lah melambak dengan correction mandarin kena salin sampai 50 kali bagai...
55c1f75d
Tak, ini bukan gambar instagram...
Juga, aku beli clear mascara from The Body Shop...  


Testing results...

BEFORE
28f88261

AFTER
90f9b678


Ok la tuh...  nama pon clear mascara takkan ko expect bulu mata ko jadi macam bulu penyapu ekstra bulu

Rating aku bagi 9.5/10 


No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer