Monday, June 18, 2012

Cerita random aku...

Baru seminggu aku masuk sem balik tapi busy hanjing..  Jadi ni le beberapa cerita random aku yg membosankan...


1) Aku ade quiz CTU minggu ni tpi satu habuk tak baca lagi..  Sepatutnya plan nak baca semalam, tapi dah kakak2 aku ajak berjimba, buku pon pulang ke jalan la..


2) Aku puasa ganti harini, skali baru teringat ada food fest kat dalam kampus.  Dafuq is wrong with me?  Tak pe..tak pe dahulu kan ibadah...hausssssssssssss


3) Member aku si Iema ketot yg dah 3 sem berkepit ngan ktorg secara tetiba dpt masuk SPA...  dah third sem baru kau nak blah kan ketot..  Tak pe blah laaaa janji ko dpt keja senang pastu kawen jgn lupa jemput aku.  Haih, tak dapat la ko jumpa bakal balak aku kat sini nnti (ape motif?)


4) Aku baru tempah cincin tungsten..  design dia?


Ini design nyaa...98% similar..


Mahu tempah?

Sila usha ini fesbuk by sparkles in the sky

5) Aku baru develop skill baru...  Menggunting rambut orang secara hentam...  Servis free..

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer