Friday, March 9, 2012

Blogshop review: Banana Shop

Aku baru je online shopping..Tapi kali ni aku tak beli baju pon..Dah melambak baju kat rumah sampai termuntah belahak lemari aku simpan baju.  So kali ni aku gatal2 order dua benda best from:


Ape yg aku order??  Tadaaaaaa...

meriah tak ko tgk?


I'm not a fan of twilight at all but seriously this case is mega cool.  Brings me back the hogwarts nostalgia.. tetttt!!!!

And aku sebenarnya teringin nak payung ni sbb design dia cantiek habis, tapi aku ni ada masalah takkan pakai payung.  Panas ke, hujan ke aku biarkan je.  Lantak la..  Kalo panas, pakai payung  aku ttp berpeluh jugak.  Kalo hujan, kene tempias  aku basah jugak.  Jadi nak peluh ke lenjun ke biar habis-habisan..  Baru nampak ikhlas dia.

tak pe la, nxt time aku beli lah kot..

(photos: credits to enna banana from banana shop)

Jadi ape tunggu lagi??

If you guys are interested, check out their facebook page for more awesome pre-order stuff!!


No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer