Saturday, August 13, 2011

Projek polyvore lagi..kali ni utk member a.k.a adik angkat gua

Since sekarang life aku agak2 bosan and adik aku sorg ni plak tgh pening nak SPM dan jugak mencari perfect dinner dress, jdi dgn masa yg terluang aku tolong la dia kasi ideas2 through layouts yg aku buat kat website polyvore..masa terluang la konon padahal ader berlambak lagi test and quizes memanggil-manggil nama aku..arrkh dem! tpi kalo aku bce skrg pown mcm la masuk kepala hotak pown..aku kan suka last2 minit, baru la thrilling..lagi bila rasa mcm nak terbalikkan meja perrgh yg tu la feeling paling syok *mcm sial kan statement aku*

ok lah aku pown tak de bender sgt nak ckp..Qushwa, i hope i can help u with this..tak pe nnti nak cari baju, aku balik la Shah Alam..ko roger2 la aku..everybody, rate my collection ok!!


No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer