Sunday, March 20, 2011

Simptom shopaholic menyerang lagi

Petang tadi dalam kol 3 lebih aku lunch, pastu naik semayang jap then sambung tgk tv cerita ''Science of the Movies''..sambil tgk, aku peluk la bantal kepala felix the cat aku tuh.  Memula peluk, pastu tepek kat muka then zzzzZZZZ sampai kol 5.20..  Pastu aku terdengar bonda jerit dari atas,

''Kak!! ow kak!! Hoi tido rupanya budak ni..Kak kat pegi empire ak??

''uuhhhrrggggkkk'' (aku jwb)

bila da terjaga mula la susah nak tido balik, akhirnya aku mengalah jugak..naik atas, golek2 atas katil pastu ajk bonda gi empire..weeeeee!!!!

ok skarg aku dah balik rumah, aku dapat beli sebijik handbag Charles and Keith (je tau..Z sila gelak), design dia lebih kurang inspired mcm chanel yg aku nak tu la..and harga dia RM169.90 je (aku rase murah gila dowh sbb slalu dpt 200++)..

omg omg omg!! mak suko nyah!!! kawe eksited jerit-jerit serupo ponde mu tau dok sambil buat tgk mcm usop..ok sangat tak! kat umah baru aku menggedik buat posing2 model bersama incik handbag..



eyh nampak bulu tangan la..
layakkah daku menjadi supermodel?? kalau tidak, penari kebudayaan pown boleh la, sila angkat tangan mcm saya *swing swing*

mak da pandai kepit beg taw uolls..jangan jeles!! *terpengaruh tgk cite Sutun part one two, bak kata usin*



Z, sila jerit Charles and Keith je tau..ok?? ready?? satu..dua..tiga!!!

Bila aku sumbat semua harta aku dlm handbag tu, baru la aku menghargai betapa luasnya poket doraemon

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer