Saturday, March 12, 2011

Y kau jaga adik aku bebaik

Tajuk entri kali ni sangat synchronise dengan pesanan fith kat aku..Ye la harini farah (adik fith) ajk aku shopping mencari dan merembat skirt and hoodie gothic yg dia nak sgt tuh..so kol 4 aunty hantar farah kat mall pastu aku la yg kne babysit mak cik ni..kah kah kah..

Ktorg shopping clothing kat reject shop..pastu pegi kedai ape tah aku pown x tau nama dia utk beli glove untuk aku rabakkan bagi kasi effect gothic rocker and bli signature pendant yg seriyesly sgt cantiek..then, lepak kat guardian jumpa at ngan dedi pastu aku belanja la si farah ni black naik polish sbb dia mmg nak sgt..


aku nak pendant ni!!! lawaaaaaa!!
Dah setel semua aku tman farah bli makanan then naik atas skali lepak kat port biasa (kedai ina)..tgk la movie cuti-cuti cinta kejap, then aku pakai kan nail polish n makeup untuk mak cik tembam ni..then aku yg lepak sambil melepek and si farah ni berlari2 kat level tuh..punyer la hepi daapt baju baru..aku x der la lalu nak ngejor budak ni soh dok diam2..janji dia x lepas dari pandangan aku sudah..




sengal cam gua rupanya budak ni..
baru aku sedor best jugak jaga budak eyh..baru la ader thrill..kah kah kah..bila time balik aunty yg amik farah pastu sembang2 la kejap..aunty cakap kat aku,
''farah ni dia nak kakak, aunty soh la dia tnye psl gothic kat sbg fith dia tpi maner la fith nak tau..ni hah kak mirah dia dah ader ok laa jdi kakak dia..nnti nak shopping ke pape pegi ngan kak mirah dia je..haha''

pergh aku terharu gila bro!! bukan takat aku senyum ke telinga, tpi senyum sampai bontot tau x...cool gak jadi kak long kpd budak tembam ni..sengal dia pown cam dah ngikut aku je..nak bukti?
aku x tau nak cakap ape dah =.=''
bila aku story kat ina, hima, and at pasal farah sms aku cakap thank you and I love u, dorg terus buat spekuali cirit,

''haah laa i love you kak mira..nnti jadi akak ipar dia betol2 kang!! haha!!''

hotak kau! x nak aku si fith tuh..kerh kerh kerh!!

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer