Sunday, May 2, 2010

Yes!! akhirnyaaa!! unique and stylish yeah!!




kalo gi dating bwk niyh, sumpah balak ko x brani duk ngan ko..must have this!!









machine gun shaped bag..awesome!!!







horror giler!!












soo!! kaboom!! niyh laa bag baru aku..agak2 weird sbb shape dia bertemakan kaki yg x berbulu..haha..tapi gempak weyh sbb rega dia seploh hengget jer!! opah yg belikan sbb aku terlalu malas nak bgn pagi2 ikot gi pasar tani..alhamdulillah ader rezeki aku pakai bag niyh..ecelemek emo2 plak..




anyway tetap ader punk+goth inspired ok..aku bukan jenis sembarangan yg maen beli jer, tpi kalo yg ader aura darkness baru laa beli..tpi kalo da ske sesangat, ape kejadah aku nak kesah..grab jer la..



sebagai contoh seluar 6 hengget kat mall..betol x aqeel..seluar tuh mmg ideal untuk dijadikan sebagai bday present untuk aku..hahaha

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer