Sunday, May 9, 2010

majlis tahlil + tuisyen on da go

Jumaat lepas aku gi tahlil kat skolah..majlis tuh untuk arwah aminulrasyid laa..so, dgn penuh semangat laaa aku pegi..majlis setat kol 7, aku ngan along+ikky datang kol 6.30 pm..fuhlamak!! dedikasi sungguh..haharhar


you oooollllss, ni la gambar aku..tpi atas rekues incik izzul sbb dia x dpt dtg time tahlil tuh..you better appriciate this izzul..kalo x aku cabut2 bulu idong ko!! x kesah la pkai kebaya ngan kain batik dengan selendang, janji pose kne gangster beb!! baru laa ganas!! poyo!!

ceyh, mase jalan kaki gi sekolah bukan main lagi aku segan sbb kain batik niyh jenis yg terbelah tuh, jadi jalan pown kepit2 la takut nampak kaki yg berbulu niyh konon laa cover2 gi tuh padahal siang tuh time PJ, sampai ke lutut aku tarik seluar sbb nak main bola baling+ragbi kat padang berlumpur tuh..haha

niyh mesti keje ikky dok snap2 gambar pkai fon aku..fuyooh!! khusyuk giler la along aku a.k.a bilal niyh..harharhar..eyhh, akukat maner ek time niyh..owh yeah!! aku tgh lompat2 n lari2 dlm surau sambil hafal laws of physics..perangai cam soit dowh!!

pehal kau izwan!!!

wokeyh, tahlil tuh habis agak2 kol 9.30 pm..aku tusen abih kol 10..tpi aku x ponteng ok!! walaupown bonda suroh ponteng jerr tpi sbb kelas fizik bebudak dia best2 jadi aku x jdi ponteng..

aku siap dapat sms lagi from ikmal, "weyh mirah!! asal ko ckp ko x dtg arrkhhh?? danial ngn jud nk tgk ko pkai tudung!!''

sukati ko lahh..

aku dtg2 jer (dgn selendang ok sbb x sempat nk bukak) skali terserempak ngan danial n da gang kat luar kelas..ape lagi, kecoh giler babi arr dorg..mcm la aku bogel dpn dorg jer kecoh dia..

the danial bukak pintu kelas n jerit kuat2 "WEYH!! AMIRAH PKAI TUDUNG WEYH!!''

deeemmmmm..aku terus arr bukak tudung dowh..then gi toilet sbb nak check rambut..

pastuh masuk la kelas..terketai2 la aku nak menjawab kt dorg nape aku dtg lambat..

agak2 aku simpan selendang dalam beg, skali ader la a few aktivis peng-abuse tudung nak pinjam tudung aku..

memula danial..


then naz..lawa gak minah ni pkai selendang aku..

pastuh, si aga plak..alahai comeyl nyeeeeeeeerrrr Aku!!! hahaha


last2....




hah!!! hambik ko!! skali emir daa...waduh2 nyah!! ko mmg hot bile pkai slendang aku..
sampaikan cikgu aku pown tangkap gamba mamat niyh weyh!!

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer