Friday, September 16, 2011

what you want? news about gambar photoshoot

Hello hello!!! ok korg gambor aku photoshoot hari dah dpt tpi aku still x leh post lgi sbb aku x setel edit pape lagi pown, so kne la tunggu..aku tau ader yg dah naik lebam tunggu gambar aku tpi sori eh gua mau edit2 dulu maaa...sabor sabor!!

Well, agak korg nak bagi penampar kat aku, meyh layan lagu baru evanescence ni..best woooo! kau kasi tgk headbang dia!


~~~~~~~~

Aku ni baru balik dri Mahkota Parade dgn bonda..Pergh pergh pergh!! since lens lama dah cukup sebulan, so aku tukar pakai yg baru, kaler turqoise (ntah la aku eja betol ke la..tak kuasa nak check)..cer tgk cer tgk!! *eksited*


Seronok la gak dpt lepak sana..dah aku naik lebam dok kat bilik je, alang2 dpt keluar berantu la aku..aku x der la shopping sgt pown..ktorg pergi parkson sbb bonda nak bli perfume..aku ni bab2 perfume kureng sikit, sbb asal wangi je aku rembat lagi2 kalo bgi aku HUGO XY (pergh! tegak bulu kaki mak!)..

time bayar, akak tu ckp ader voucher rm50, ape lagi terkial2 mak aku mencari barang nak redeem..dia kata kalo x redeem membazir..tpi agak2 bilik aku dah ader 5 bantal mmg tak la aku nak beli bantal gambar Dora the Explorer plak..cukup2 la dgn incik Barney..so mak aku beli ape tah, aku pown tak perasan tpi aku menggedik2 nak satu benda ni..mmg cam sial je tpi aku sukaaaa!!

Tadaaaaaaaa!!

kau ada?

tpi bila org tanya aku pasal disney princess, sori! mmg aku tak kenal..nak bezakan sleeping beauty dgn beauty and the beast pown aku terkial2..yg aku tau snow white je sbb baju dia yg paling pelik..

aku tunjuk roomate aku, last2 kne menganjing:

''oowh Y!! kau dkt luar pakai ganas2..kat bilik kau gedik2 pink2..HAHAHA''

ye la..tau la teringin..hakhakhak

Other than that, aku pown beli bender gegirl yg lain, sebagai contoh lihat gambar dibawah:

alasan: aku dah rimas dgn fringe...dah boleh upgrade jdi wiper ko tau!

bila dah gegirl, aku kembali menjadi ganas dgn beli cd baru from
 WITHIN TEMPTATION-THE UNFORGIVING..Wuhuuuu wuhuuuu!!

sila jeles sambil leleh air liur

Album ni aku kasi rating 100% best gila babi tenuk

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer