Wednesday, August 25, 2010

tragedi di bilik mesyuarat part 2

tragedi ketiga: Aku hampir jatuh kerusi buat kali ke brapa pown tarak tau

pagi tadi tah camner bebudak codename aku meneruskan tujuan hidup dorg dengan membuat lawak..kalu org wat lawak confirm aku gelak bersungguh-sungguh tanpa berfikir panjang..tanpa disedari, buntut aku betol2 in between kerusi aku n kerusi faraqi..time gelak2 aku reverse belakang sikit dan tersandar kat kerusi mahangkuk niyh skali mamat niyh boleh bangun dari kerusi dia..kau tau x, terketai aku sekejap, seb baik dapat capai baju mamat niyh kalo x secara sah nya aku bernangka busuk kat bawah meja..cirit..

tragedi keempat: aku bercerita tentang bagaimana aku buleh khayal malam semalam

*jgn ingat aku mabuk minum todi plak..kesah ni unik sikit!!*

time tuh aku nak bersiap2 pegi mall sebab nak beli ring untuk latih tubi fizik..skali bonda boleh plak sembur perfume apple dkny beliau, yg aku pulak tanpa berfikir panjang telah terhidu particle-particle perfume tersebut yg belom melekat di baju..menurut buku teks chemistry, perfume mengandungi ester jadi sebab itulah saya rase khayal2 dan terbang2..efek ester tersebut jugak telah menjadi tonggak kejayaan saya untuk siapkan kerja chemistry puan loh dan 1/10 kerja bio mr govind..

hebat.. (skema kan ayat kat atas tuh, berpeluh ketiak aku nak susun ayat ok!)

p/s: terkhayal adelah tersangat x best ok!! jangan plak korg try teguk perfume mak korg..nnti aku belasah gak kang!! hoi!!!

tragedi kelima: aku kne tibai dgn mr govind.

setelah mendapat gelaran ''amirah bising'' oleh mr govind, jadi aku meneruskan perjuangan untuk mengaplikasikan revolusi tersebut dalam kehidupan seharian..

time tuh shariff dok sebelah aku..skali izzul wat dengki

izzul: tecer2 tgk tuh shariff x siap!! (padahal mcm la ko siap pown kan??)

shariff: mner der!! org tgh buat laa niyh..

aku: bising arr kau izzul!!

mr. govind: pelepap!! *fail beliau sudah landing kat gua dengan 1/3 kelajuan cahaya* amirah buat kerja laaa!! bising betol!!! patut la shariff x siap, dah duduk sblh amirah bising!!!

aku: ouh, ok2 tecer...(kecot sebentar)

yen: hahahah padan muka kau!!

secara konklusi nya yg terselamat adalah izzul..yen siap kau kat tusen nnti!!

tragedi keenam: revolusi lisa surihani oleh puan kashnani *it rhymes!!*

time ni adelah time bincang soklan maths paper 1..

Puan kashnani: ok!! soklan nombor 4 saye nak......maner lisa surihani???????!!!

codenames, and people: wahahahaha!! Y!!!! hahahaha!!!

aku: *hentak kepala kat meja* *haha joking, nak mampos ko hentak kepala* haaaaa, no 4 B cikgu!!!

Puan kashnani: hah???

aku: B!!! bolaaaa!!!!!

bestkan cikgu tuh..kembang lubang idong i nyah!!

time mat pulak..

P.kashnani: mane niyh???? sayeee nak boyfren arina yg jawab pulak!!! maner boyfren arina???

sila gelak *fullstop*

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer