Wednesday, August 25, 2010

jom bercerita sementara tunggu azan maghrib

setelah mendalami ilmu berlapar...eh ape aku merepek niyh??

abaikan.

wokeyh, aku niyh baaaru balik dari tusen sejarah (yes people, sejarah is awesome!!!), jadi terfikir pulak aku nak setori pasal darling2 yg selalu kacau, sayang, buli n dibuli oleh aku..
ye larh slalu aku mesti story sal diri seniri maklomlah belog ini sendiri yg jage tpi petang yg mulia lagi kebulur niyh aku mau cerita pasal sorang manusia dan kekadang transform bertukar jadi alien..

mau tau siape???

''gambar time dinner pengawas tahun lepas, kan aku dah kate pemikiran ktrog same''

dia adelah twin bro aku, incik aqeel a.k.a sifu addmaths.. <--kaler biru spesel utk ko

twin aku niyh, kalo satu hari x cari bender untuk merepek ngan aku mmg x sah..asal nampak jer mesti keluar ''weyh amir''....''amir''...''blanjer aku''...''ko nak kne nightmare x??''

ape2 jadi pown, kalo telinga aku dengar ''weyh amir'' jer confirm aku tau sape yg panggil..

lagi satu, incase kalo ader case urgent or beliau memerlukan maklumat dalam keadaan yg terdesak, maka beliau akan sms atau call gua dgn memanggil nama penuh..

*lagu slipknot berkumandang, menanda kan satu sms telah memenuhi ruangan inbox gua*

''Amirah, ...........bla bla bla''

gitu la gayanya kalo berlaku situasi kecemasan..cemas x?? cemas x???

incik aqeel jugak seorang yg sangat kamcing ngan aku sebab ktorg dah kawan dari form 1 (eh?? aku lupa) dan jugak balaci aku (kekadang je) dalam menjalankan tugas pengawas..

yg paling best sal dia neyh, ape2 yg ko wat mesti da appriciate lagi2 time besday dia aku belikan beg kaler biru..ko tau, hari2 dia dok bawak beg tuh gi sekolah..niyh yg aku rase cam bangga kembang2 idong niyh..untuk besday aku pulak dia belikan t-shirt gothic punk yg akhirnya baru aku perasan yg t-shirt tuh agak seksi cutting dia..(tu lah kau, time beli x nak try teros maen amik jer, padan muka!!)

hahaha..nak lagi???

ok2...sebagai sifu kepada matapelajaran yg paling aku terer fail (addmaths), beliau sangat rajin untuk ajar gua lagi2 chapter yg gua x paham seperti logarithms..tpi ada risiko nyer, jika belajar dgn beliau sila sedia kan kertas atau buku latihan tebal2 kerana beliau akan paksa korg untuk wat latihan bebanyak..kalo dah mula latihan, jangan harap dapat balik umah walaupown anda terlalu ingin berak kerana beliau sangat strict, garang (sikit) dan berdedikasi serta mau anda terer bab tersebut time2 tuh jugak...hakhakha hak tuih!!
yo twin bro!!! me loves u!!! hahahahaha

bila nak gi berbuka togeder-geder weyh?????


eh nak story ape lagi ek??? ntah laa tu jer kot..aku nak wat megi niyh..papai..

No comments:

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer