Monday, June 28, 2010

To paper semalam (27 Jun 2010)

Smlm aku dgn rajin giler cipan bace paper melayu, x ingat paper aper tpi dia ada tunjuk berita sal Ariel Peterpan dgn aweks2 dia arrr...siap kasi disciption lagik tuh!!

aku bce laa satu, skali ternampak nama ''AMY LEE'' then kat atas dia ader gambar niyh:


terkejut gak gua beb, but ade ke penulis ruangan tuh leh letak gambar AMY LYNN LEE yg penyanyi evanescence tuh..

And i was like wat de faaak!!! then dia tulis ariel niyh penah skandal ngan model iklan sunsilk, amy lee time 2009 (nama sebenar model tuh Amy Y. Lee dan bukan Amy Lynn Lee)

well, aku nak bgtau kat sini yg model tuh mmg btol nama dia amy lee, tpi bukan amy lee evanescence...giler bongok, apekejadah nyer letak gambar evanescence dowh..mmg laa kalo google kluar beratus gambar amy lee (evanescence), tpi confirm kan laa dulu sape amy lee tuh..kalo paper tuh dapat kat dorg x ker jatuh kan maruah evanescence and of coz sbgai salah sorg peminat evanescence mesti lah aku ngamuk..mcm laa fans yg lain pown x ngamuk jugak..

giler dowh sbb x pasal2 amy lee (evanascence) tuh jdi mangsa keadaan, lgi pown dia x pernah wat iklan sunsilk ngan ariel, dia bukan model dan dia dah kawen since 2007..

so disini, aku harap penulis ruangan tuh lain kali be carefull laaa sbb tkt diri sendiri gak yg susah..

2 comments:

.Dila Yusof. said...

ape ke bengap nye writer ni!..hahaha..ce mne la boleh amek gambo si amy lee(evanascence)jd awek si ariel peterpan..huahahhaha

Amirah Why said...

itu le pasei..mmg bangang giler cirit..wakaka

This blog belongs to Amirah Y a.k.a Kak Long Wayer